Sivut

sunnuntai 3. toukokuuta 2015

Blogi facebookiin?

Olen tätä jo miettinyt pidemmän aikaa, mutta tuntuu etten saa mitään ajatusta laitettua mihinkään suuntaan. Välillä olen menossa tekemään, ja kerran se on ollut jopa julkaisua vailla tehtynä, mutta sitten kummiskin perunut koko homman.

Joten nyt tarvitsen teiltä, blogin seuraajilta apua. Olisiko teille helpompaa seurata blogin tapahtumia fb:n kautta?
Ainut mitä teidän tarvitsisi tehdä auttaaksenne mua tämän päätöksen kanssa, olisi käydä klikkaamassa teitä miellyttävää vastausta gallupista:

Löytyy oikeasta reunasta, käykääs painamassa!
Äänestysaikaa on 2 viikkoa (17.5. klo 23:59 päättyy) ja siten saan teidän tukenne tähän fb-asiaan. Galluppiin vastaaminenhan on anomyymisti toimiva, eli en saa mitään tietoa kuka on käynyt klikkailemassa. :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Onhan kommenttisi asiallinen? Tarkistan jokaisen kommentin, enkä julkaise sellaisia, jotka ovat sisällöltään ulkopuolisia loukkaavia enkä muitakaan asiattomia. Tälläiset voi laittaa minulle suoraan fb:ssä tai sitten blogin sähköpostiin.

Minä kiitän kommentistasi! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...