Sivut

torstai 26. helmikuuta 2015

Olen rusina

Ikäkriisi tuli 5 kuukautta etuajassa. 

Mun piti tehdä naaman kunnosta väliaikapostaus, mutta nyt kun oon jossain kummallisessa elämän tienhaarassa, jossa tajuan että itselleni asettamat elämäntavoitteet on aikalailla suoritettu ajallaan ja se kummitteleva 25vee lähenee koko ajan, tunnen oloni erittäin vanhaksi. Ei ole mitään jännittävää elämässä, ei voi elää kuin 18 vuotiaana ja arki on tasaisen paksua. Tasapaksussa arjessa ei ole mitään vikaa, päinvastoin mutta tuntuu että elämä olisi pysähtynyt.
Nöpön kanssa kakaroina v. 2010
Pystyi mennä ja tulla, harrastuksia oli jos oli ollakseen ja ei tarvinnut kodinhoito-juttuja niin paljoa miettiä, kun oli äiti. Vaikka enemmän minä kotona tein ruokaa ja siivosin kuin äiti, mutta voin etenkin nyt kuvitella sen rankkuuden yksinhuoltajana joka teki 3-vuorotyötä, etenkin niitä yövuoroja oli paljon. Siihen äidin omat harrastukset piti saada mahtumaan ja pien budjetti ja kallis vuokra sekä jatkuvasti sökönä oleva auto..
Itse sai vain huidella kylillä ilman huolen häivää ja ravata vuodesta toiseen festareilla, tajuamatta että se karu todellisuus tulee sieltä kyllä - kun sitä vähiten odotti.
2006
Eniten ärsyttää, että hevosharrastus jäi taas hetkeksi, mutta mielummin jätän ylimääräiset riskit pois tämän raskauden ajaksi. Ehkä vain kaipaan jotain tekemistä arjen lisäksi? Tai arjen nollaamiseen, kuka tietää. Nikohan siis naureskelee aina näille mun ikäkriisi-kohtauksille On siinä mulla mies..
2011
Siltikään en tätä nykytilannetta vaihtaisi. Mariasta on kasvanut niin älyttömän reipas iso tyttö joka jaksaa ilostuttaa välillä harmaitakin päiviä.
Aikaa on tehdä ja mennä, viimeistään sitten kun muksut on muuttaneet pesästä. ;)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Onhan kommenttisi asiallinen? Tarkistan jokaisen kommentin, enkä julkaise sellaisia, jotka ovat sisällöltään ulkopuolisia loukkaavia enkä muitakaan asiattomia. Tälläiset voi laittaa minulle suoraan fb:ssä tai sitten blogin sähköpostiin.

Minä kiitän kommentistasi! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...