Sivut

lauantai 1. marraskuuta 2014

Käännöskohtia

Välillä tulee hetkiä elämässä, jolloin täytyy laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Puntaroida, mitkä asiat menee toisten edelle ja missä täytyy tinkiä. Olen paljon nyt puhunut myös Nikon kanssa ja kuunnellut hänenkin mielipiteitä päätöksistä, mitkä olen voinut ja tulen tekemään yksin.
Nöpö vauvana. Aika, jolloin oltiin vain me kaksi! 29.06.2010
Mutta nämä on asioita, joihin täytyy ratkaisu saada tehtyä mahdollisimman pian.

Ja millä tavalla tämä tulee näkymään blogin puolella? 
Ulkoasu tulee muuttumaan, ainakin bannerin verran sekä sisällöltään tulee muuttumaan aika radikaalisti. Hevospuolta seuranneille ei todennäköisesti tule enään juttuja, ehkä jokunen satunnainen jos on tullakseen eli osittain liittyy Mikkiin nämä muutokset. Niistä enemmän, kun asiat selviävät ja olen jutellut omistajan kanssa. 

Kerron kyllä aikanaan näistä tarkemmin, kunhan vain kaikki on varmaa. :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Onhan kommenttisi asiallinen? Tarkistan jokaisen kommentin, enkä julkaise sellaisia, jotka ovat sisällöltään ulkopuolisia loukkaavia enkä muitakaan asiattomia. Tälläiset voi laittaa minulle suoraan fb:ssä tai sitten blogin sähköpostiin.

Minä kiitän kommentistasi! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...