Sivut

torstai 6. marraskuuta 2014

Hitaasti mutta varmasti

Blogi muuttuu. Joku nokkelasilmäinen varmaan huomasikin, että banneri on vaihtunut ja jonkin verran pieniä muutoksia näkyy jo, muunmuassa seuraamieni blogien listat on muuttanut paikkaa jne. :) Tätä jatkuu nyt jonkin aikaa, älkää ihmetelkö jos sivut ei meinaa toimia tai tuntuvat olevan sekaisin.

Tiistainen valintakoe meni omasta mielestä ihan penkin alle, kun kukaan ei kertonut ryhmähaastattelusta, joten menin ihan lukkoon.. Koko tilaisuus pisteytettiin, jo ennen haastatteluja seurasivat joitain asioita hakijoista ja tulokset tulee viimeistään joulukuun ensimmäisellä viikolla. 91 hakemusta ja 30 opiskelupaikkaa - ei taida mennä mun änkytiänkytillä läpi. :D Suoraan kyllä kehuivat mun hymyherkkyyttä, mutta se ei pelkästään riitä jos haastattelu meni muuten persiilleen.

Olen tällä viikolla myös parina aamuna autellut aamutallien verran vanhaa pomoani. :) Ihanaa, kun saa olla asiallisten hevosten kanssa tekemisissä, eikä tarvitse koko ajan olla tuhottoman varuillaan että milloin joku keksii jotakin typerää.

Muistakaa laittaa toiveita postausten suhteen ja kommenttia saa myös muutoksista laittaa! :) Mitään en ole lyönyt lukkoon, kun mielialat vaihtelee 10 sekunin välein.. :D

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Onhan kommenttisi asiallinen? Tarkistan jokaisen kommentin, enkä julkaise sellaisia, jotka ovat sisällöltään ulkopuolisia loukkaavia enkä muitakaan asiattomia. Tälläiset voi laittaa minulle suoraan fb:ssä tai sitten blogin sähköpostiin.

Minä kiitän kommentistasi! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...